Sipariş ve İade - İptal Şartları
GENEL
Öngörülemeyen Sebepler ile Ürün Süresinde Teslim Edilemez İse
Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana kadar teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit olarak yapmış ise iptalinden itibaren 10 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, iptalden itibaren 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir. Ödemenin alıcı hesabına yansıması farklılık gösterebilir. Satıcı’nın bu duruma müdahalesi bulunmamaktadır.
Alıcı’nın Ürünü Kontrol Etme Yükümlülüğü
Alıcı, sözleşme konusu ürünü teslim almadan önce kontrol edecek; ezik ,kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ürünü kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan ürünün hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Alıcı, teslimden sonra ürünü özenle korumak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa ürün kullanılmamalıdır.
Sipariş verdiğim ürün ne zaman teslim edilecektir?
Siparişiniz ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargo firmasına verilmektedir. Kampanya ve özel indirim günlerinde vereceğiniz siparişiniz 3-5 iş günü arasında kargo firmasına teslim edilecektir.
Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Siparişiniz Kargo firmasına teslime hazır olduğunda sipariş onay e-posta ile bilgilendirileceksiniz.
Sipariş teslimatının hangi aşamada olduğunu 0850 302 0 360 nolu destek hattımızı arayarak veya destek@.......com.tr ( Bu mail netleştirilecek!!!) adresine mail göndererek öğrenebilirsiniz.
Kurumsal fatura alabilir miyim?
Evet, sizin adınıza kurumsal bir fatura düzenleyebilmemiz için fatura adresi formu üzerinde yer alan bilgileri paylaşmanız gerekmektedir.
İptal ve İade Koşulları
Siparişimi iptal etmek istiyorum ne yapabilirim?
Siparişinizi verdikten sonra siparişten vazgeçtiyseniz faturanız kesilmeden önce iptal edebilmek için müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilir ve iptal talebinizi, destek@.........(aynı mail buraya da yazılacak) adresine iletebilirsiniz.
Siparişinizin iptal edilmesi işlemi ilgili departman tarafından hızlıca tamamlanacak ve para iadeniz ödemeyi gerçekleştirdiğiniz yöntem ile kredi kartınıza, banka hesabınıza yapılacaktır.
Siparişimin iade süresi ne kadardır?
Siparişinizdeki ürün/ürünler iade koşullarına uygun olduğu takdirde, ürün/ürünleri 14 iş günü içerisinde ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.
Ürün iadesi için koşullar nelerdir?
Ambalajı/paketi açılmamış/kullanılmamış ürünlerinizi teslim aldığınız veya siparişi verdiğiniz tarihten itibaren 14 (on dört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayarak iade edebilirsiniz. Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler ile kusurlu/arızalı/bozuk ürünler bu kapsamda iade alınamamaktadır.
Cayma hakkı kullanımı mevzuat gereği Tüketici sıfatı ile yapılan alımlarda geçerli olup ticari veya kurumsal alımlarda geçerli değildir.
İade edilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda ambalajı/paketi açılmamış olmalıdır. Ambalaj/paketi açılmış, kurulumu yapılmış , Wi-Fi bağlantısı, kullanıcı tanımlaması yapılan ürünler iade alınamaz.
Ürünler, kullanılmamış olsa dahi tekrar orijinal satış paketi satılabilir özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.
Devreye alınmış ve şarj edilmiş bataryalar, ayıplı ve arızalı değil ise, iade alınmamaktadır.
Herhangi bir sebep ile, Alıcı tarafından taşınan ve taşıma kaynaklı hasar oluşan ürünlerde sorumluluk Alıcı’ya aittir. Garanti kapsamındaki arızalı tüm ürünler için değişim ve iade işlemleri servis raporu ile yapılabilmektedir.
Değişim işlemleri 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun'un maddeleri kapsamında yapılabilmektedir.