Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- 360 S10 Akıllı Robotla ilgili öğrenmek istediğiniz tüm konular

1-    360 S10 Robot Süpürgemi teslim aldım . İlk önce ne yapmalıyım? 

Cihazınızın orijinal,açılmamış kutusunda olduğundan emin olun.

Kutuyu açın, içeriğini kontrol edin. Bütün parçaların tam olduğundan emin olun. ( Robot süpürge , Şarj istasyonu, Şarj adaptörü, Fiş çeviriciler, Mop tutucu aparatı ve üzerinde takılı bir adet mop bezi, iki adet yedek mop bezi, kullanma klavuzu)

Cihazın her iki yanında bulunan koruma straforlarını çıkarın.

Cihazın üzerindeki çizilmeyi önleyici pvc koruyucuları çıkartın.

Şarj yuvasının arka kapağını açın, şarj kablosunu yuvasına takın. Robotun sıkışmaması için fazla kabloyu içine sarın ve kapağı kapatın.

Şarj ünitesini iyi sinyal alan rahat hareket edebileceği bir duvar dibine yerleştirin.

Kutunun içinden çıkan uygun dönüştürücüyü kullanarak fişi prize takın.

Cihazınız şarj olurken, uygulamayı telefonunuza indirin. Uygulama ismi 360 Robot. Eger bulamazsaniz ,kullanim klavuzunun üzerindeki barkodu okutarak uygulamaya ulaşabilirsiniz. (Bu arada kullanım klavuzunu  detaylı inceleyebilir, ilgili videoları izleyebilirsiniz.)

Uygulamayi indirdikten sonra uye olmanizi isteyecek. İki seçenek var;

Cep telefonu numaranizi kullanarak üyelik oluşturabilirsiniz. Telefonunuza gelecek mesajla hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Email adresiniz ile üyelik oluşturabilirsiniz. Email kutunuza gelecek kod ile giriş yapabilirsiniz.

Cihazinizi sarj istasyonuna koyun,yada yakin biyerdeyken acin.

Cihazinizin kapagaini acin, ustundeki  guc düğmesi ve yanindaki ana dugemeye 4-5 saniye basili tutun. Kapagin içindeki led isiginin hizli bir sekilde yanip sondugunu göreceksiniz. Wifi ag yapilandirmasi hazir hale gelecektir. Uygulamada cihazi aramaya başlayacak ve bulduğunda “cihazi aga bağla” butonunu tiklayin.  Daha sonra ‘Wifi şifresini girin” ekrani gelecek. Otomatik olarak 2.4G baglantisina baglanacaktir.Cunku butujn robot süpürgelerde olduğu gibi S10 da sadece 2.4Gyi desteklemektedir. Wifi şifrenizi girerek ‘Sonraki adim’ butonuna dokunun, uygulamadaki yönlendirmeleri takip ederek ag baglantisini tamamlayin. Bu islem 30 saniye ile 1 dakika kadar sürebilir, lütfen bağlanana kadar bekleyin. Cok uzun surdugu durumda, wifi baglantinizi kontrol edip tekrar deneyin.

Uygulamadaki yönlendirmeleri takip ederek cihazınıza istediginiz ismi verebilirsiniz.

Uygulama üzerinde süpürgenin içine girdikten sonra yeni bir surum olup olmadigini kontrol edin. Yeni bir uygulama varsa güncelleyin.


2-  İlk kullanımdan önce robotu kaç saat şarj etmeliyim? 

Robotunuzu ilk kullanımdan önce en az  3 saat sarj etmek gerekir. Tavsiye edilen tam şarj olana kadar beklemeniz.


3-   
Robotum tam şarj olduğunda yuvasından çıkarmalı mıyım?

Robotunuzun 7/24 şarjda kalması pil sağlığı  için önemlidir. Sadece uzun süre kullanamayacağınız durumda kapatmanız önerilir.


4-   
 Tam şarj olduğunda kullanım süresi kaç dakikadır?

Ortalama ;

 Sessiz Mod: 180 dk,  Standart Mod:170 dk. Güçlü Mod: 120 dk. Max. Mod: 100 dk. çalışma sağlayabilmektedir. (Uyarı: Sürekli maximum modda çalışması bataryaya ve fana zarar verebilir)


5-   
Wi-Fi 5G destekliyor mu?

Sadece 2.4G yi desteklemektedir. Tüm robot süpürgelerde olduğu gibi 5G yi desteklememektedir.


6-   
 İş yerimde kullanmak için uygun mudur?

Artık birçok işyerinde akıllı robot süpürgeler kullanılmaktadır. Hem iş gücünden tasarrruf           hem   de detaylı temizlik için  tercih edilmektedir.


7-   
Robotun dilini nasıl Türkçe  yaparım?

Oncelikle Robot süpürge fotografinin ustune dokunun, acilan ekranda ‘Araç kutusu’nu tiklayin. Daha sonra ‘Ses paketi’ne tiklayin, acilan ekranda ‘Turkce’ dil seçeneğini bulun ve indir’e basin. Indirdikten sonra ‘kullanim’ ikonuna dokunmayi unutmayin. 


8-   
Haritalandırma yapmadan önce neler yapmalıyım?

Haritalandırma işlemine başlamadan önce zemindeki dağınıklıkları, varsa kabloları toplayın. Düzgün haritalandırma yapması için sandalyeleri kaldırıp masa üstüne çevirebilirsiniz. Dolanabileceği uzun perdeleriniz varsa toplayın. Robotunuzun tüm odaları keşfedebilmesi için odaların kapılarını açın.


9-   
Dublex evimi nasıl haritalandırırım?

Haritayı kaydet modu etkinleştirilmelidir.

Robot şarj yuvasından çalışmaya başlamalıdır.

Robot, sadece bir yere değil, haritanın temizlenmek üzere algıladığı yere gider. Lütfen     haritada   görüntülenmesini istediğiniz odaların kapılarının açık olduğundan emin olunuz.

Robot kendi kendine ve başarılı şekilde yuvasına geri döner. Bu sırada yuvanın yerini değiştirmeyin ve haritalama yaparken robota müdahale etmeyin. 

Çok katlı haritalama yaparken şarj yuvasını robotla birlikte taşımanıza gerek yoktur.Diğer katları  haritalandırmak için süpürgeyi tek başına hareket ettirmeniz yeterlidir. Robot, temizliği ilk başlattığınız noktaya geri dönecek ve yeni haritayı saklayacaktır. Tüm haritalar başarıyla oluşturulduktan sonra yeniden şarj yuvasına götürün ve yerleştirin. Farklı katları temizletmek için süpürgeyi o kata götürün ve yere bırakın, çalıştırın. Hangi kat olduğunu algılayacak ve ilgili haritayı kullanacaktır.


10-
 Robot Süpürgede kamera var mı? Haritalandırmayı nasıl yapıyor?

360 S10 Robot Süpürgede kamera yoktur. Haritalandırmayı dahili Stereskopik 3D Lidar   teknolojisi ile yapmaktadır.


11-
  9,5 cm. yüksekliğindeki mobilyalarımın altına girer mi?

360 S10 Robot Süpürge 8,5 cm. yüksekliğinde ultra-ince bir yapıya sahiptir. 9,5 cm       yüksekliğindeki mobilyalarınızın altına rahatlıkla girer.


12-
  Robotum merdivenlerden düşer mi?

360 S10 Robot Süpürgenin altında 6 set düşme sensörü bulunmaktadır. Bu sensörler boşluğu anında tanımlar ve düşmeyi önler.


13-
Dışardayken uzaktan komut verip temizlik yaptırabilir miyim?

Evet, dışardayken komut vererek temizlik yaptırabilir, temizlik ayarlarını yapabilirsiniz.


14-
Moplama işlemini  halılar serili iken yaptırabilir miyim?

Evet, robotunuz otomatik halı tanıma özelliği sayesinde halıları tanır ve üzerine çıkmaz,          yalnız geçeceği bölgeyi halı tam kapatmışsa halının üzerine çıkmayacağı ve ötesine geçemeyeceği için görevine devam edemez.


15-
 Robotum paspas yaparken halıları ıslatır mı ?

S10 modelinde halı tanıma özelliği vardır. Haritalama işlemi bittiğinde halılarınız  haritada görünecektir. Paspaslama esnasında robotunuz halıyı tanıyarak  üstüne çıkmayacak ve böylelikle halınız ıslanmayacaktır.


16-
Halı saçaklarına takılır mı,   shaggy halılarımı temizlerken sorun yaşar mıyım?

Çok uzun saçaklı halılarda ve shaggy halılarda tüm robotlarda olduğu gibi sorun yaşanabilir. Uzun halı saçakları fırçaya  dolanarak motora zarar verebilir.


17-
  Eşiklerden geçebilir mi?

S10 Robot Süpürgenin  tırmanma  kabiliyeti 2cm.’dir. 2cm‘ye kadar olan eşiklerden  kolayca tırmanır.


18-
  Evcil hayvanlarımın  tüyleri ile baş edebilir mi?

Robotunuzun fırçası evcil hayvan tüyleri için özel olarak tasarlanmıştır. Geniş yüzeyi ve  yüksek emiş gücü ile tüy ve döküntüleri rahatlıkla temizler.


19-
   Sadece belirli bir odayı temizletebilir miyim?

Evet, istediginiz odayi tek dokunusla temizleyebilirsiniz.


20-
 Gitmesini istemediğim alanı seçebilir miyim?

Yasakli alan seçerek, gitmesini istemediğiniz yerlere gitmesini engelleyebilirsiniz. 


21-
  Robot fabrika ayarlarına nasıl döndürülür?

Robotun üst kapağını kaldırdığınızda wifi ışığının yanında reset düğmesi vardır.

Uyarı:

Fabrika ayarlarının geri yüklenmesi, robot ile wifi bağlantısını kesecektir. Resetleme işleminden sonra wifi bağlantısını yeniden yapınız.

Fabrika ayarlarının geri yüklenmesi robotun üretim sırasındaki yazılım sürümüne geri dönmesini sağlar. Resetleme işleminden sonra son sürüme yükseltmek için ;

araç kutusu > genel ayarlar > sistem güncellemesini tekrar yapınız.

Fabrika ayarlarının geri yüklenmesi cihazınızdaki saat, programlanmış temizlik gibi daha önce yapmış olduğunuz ayarları siler. Resetleme işleminden sonra ayarlarınızı yeniden yapınız.


22- 
Cihaz paylaşımını nasıl yapabilirim? 

Davet eden kişi;

Uygulamada Araç kutusu > Genel ayarlar > cihaz paylaşımı > Qr koduna göre davet modu seçin.

 Davet edilen kişi;

App store ya da play store da 360 Robot uygulamasını arayın ve indirin.

Cep numarası ya da e-posta adresi ile bir hesap oluşturun ve uygulamaya giriş yapın.

Altta  bulunan Benim > Cihaz paylaşımı bölümünde , sağ üst köşedeki tarama simgesine basarak QR kodunu taratın.

2- Xiaomi Air Fryer
  1. Xiaomi 6 Litre Türkiye Xiaomi Garantilidir


    2. Xiaomi 3.5 Litre İthalatçı Garantilidir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.